در روز یکشنبه مورخ 98/08/12 از شرکت تعاونی تولیدی 21  واقع در منطقه بیضاء با حضور اعضاء کمیسیون ماده 11 هوای پاک بازدید بعمل آمد. کارخانه موجود با ظرفیت 100 هزارتن در سال ، خوراک دام ، طیور و آبزیان تولید می نماید ودرگروه برترین کارخانجات خوراک دام و طیور کشور محسوب می گردد.

بنابه درخواست رسمی متقاضی ، درمجاورت کارخانه موجود ، با صدور مجوز ساخت خط دوم کارخانه با هدف تولید انواع خوراک آماده دام،طیور و آبزیان با ظرفیت 35 هزارتن در سال در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال موافقت گردید و مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی نسبت به صدور موافقت اصولی  این کارخانه اقدام نمود.

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی در این خصوص بیان داشت : کارخانه درحال راه اندازی ضمن ایجاد اشتغال پایدار جدید، از مدرن ترین تکنولوژیهای روز دنیا و استفاده از دستگاه پرس پلت و اکسترودر پیشرفته بهره خواهد برد. درشرایط مطلوب حال حاضر از هر 8/1 کیلوگرم غذای آماده ، حدود یک کیلوگرم گوشت حاصل می گردد. اما با این تکنولوژی از هر 8/.  تا حداکثر 1 کیلوگرم خوراک آماده غنی شده ، یک کیلوگرم گوشت بدست می آید. اندازه ذرات در این خطوط به 200 تا 150 میکرون هم می رسد که بدین ترتیب قدرت جذب و هضم مواد غذایی را بشدت افزایش می دهد. در این خطوط با تنظیم دما تا 110 و 130 درجه سانتیگراد و کنترل مدت دما  و اعمال فشار ، مواد مضر ، باکتریها ، زلاتین و... رفع و پاکسازی می گردد. در این خطوط اثری از گردوغبار و آلودگیهای صوتی دیده نمی شود.

امید است با راه اندازی این کارخانه، شاهد یکی از مدرن ترین تکنولوژیهای خوراک دام ، طیور و آبزیان در کشور باشیم.