مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه کارشناس زراعی این مدیریت به منظور بررسی درخواست صدور مجوز توسعه شرکت گلپونه، از مراحل تولید و فرآوری محصولات این واحد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید عبداله جزایری در این بازدید گفت: با توجه به فعالیت های خوب این شرکت در ایجاد اشتغال، تولید و فرآوری انواع سبزیجات و صیفی جات که تاثیر بسزایی در کاهش ضایعات داشته و تامین مواد از طریق" کشت به تولید "، لذا این شرکت می تواند با ایجاد زنجیره تولید به ظرفیت های صادراتی و هدف های بلند مدت خود دست یابد.

در ادامه مدیر عامل شرکت گلپونه ضمن معرفی واحد تولیدی خود که برای اولین ‌بار در ایران سبزیجات را از «کِشت به تولید» با بالاترین استانداردهای بهداشتی مورد تایید بهداشت و با بیش از ۸0 نوع محصول و همچنین تولید غذاهای نیمه ‌آماده در حال فعالیت می باشد.

محمد حسن سمیعی پور افزود: با توجه به ارزآوری و میزان صادرات قابل توجه، این شرکت درخواست صدور مجوز  تولید و توسعه انواع محصولات جدید را دارد.

شایان ذکر است که در این بازدید درخواست متقاضی جهت طرح توسعه مورد بررسی فنی و موافقت اولیه قرار گرفت که در صورت دریافت پاسخ استعلامات قانونی، نسبت به صدور مجوز توسعه اقدام می گردد.