مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای تحقق سیاست های حمایتی برای رونق تولید با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری در حکم  تبصره 35 اصلاح قانون بودجه سال 95 بر اساس بند ل تبصره 16 قانون بودجه سال جاری به شرح بخشودگی سود هرگونه تسهیلات با مبلغ یک میلیارد ریال و کمتر از آن، مشروط به باز پرداخت اصل تسهیلات و بخشش جریمه های متعلقه  می باشد به سال 98 تنفیذ گردیده است.

محمود کجوری افزود: هریک از مشمولین بخشودگی سود تسهیلات با مبلغ یک میلیارد ریال و کمتر از آن می توانند از زمان تصویب این قانون از بخشودگی سود تسهیلات موضوع این بند استفاده نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است بدون رعایت مبلغ حداکثر مطالبات بانک مرکزی از بانک ها به تفکیک هر بانک مندرج در جدول ضمیمه تبصره 35 اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور به اجرای طرح بخشودگی تسهیلات زیر یک میلیارد ریال اقدام کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: در این خصوص متقاضیان مشمول با مراجعه به بانک های عامل طبق مقررات و براساس دستورالعمل اجرایی مربوط به این بند قانون از این مساعدت بهره مند خواهند شد.