مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در استان فارس تعداد 38 جواز تاسیس بی نام جهت فعالیت های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی  صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود کجوری افزود: این فعالیت ها در 24 شهرک در سطح 22 شهرستان استان شامل شهرستان های آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، شیراز، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، لارستان، کازرون و مهر قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: این فعالیت ها به تعداد 62 فقره و ظرفیت جذب 269550 تن  محصول و ماده خام و در زمینه صنایع تبدیلی و غذائی هستند و اهم آن شامل فرآوری محصولات زراعی و باغی، انبارداری، نگهداری و بسته بندی، کنستانتره، تولید اسانس و عصاره، انجماد، کنسروسازی و مربا سازی و خشکبار مواد غذایی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: میزان تسهیلات مورد نیاز پیش بینی شده این فعالیت ها 8100 میلیارد ریال بوده و منجر به حفظ و ایجاد 1182 نفر شغل در بخش کشاورزی استان        می شود که دراین خصوص متقاضیان سرمایه گذاری در این رسته فعالیت ها با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نسبت به اخذ این جوازهای بی نام و تبدیل آن به نام سرمایه گذار اقدام نمایند.