رئیس اداره صدور پروانه‌ها و مجوزهاي سازمان جهاد كشاورزي استان فارس گفت:  اختيار چاپ مجوزها و پروانه هاي صنايع تبديلي و كشاورزي از  تیر ماه سال جاری به متقاضيان داده شده است.

به گزارش خبرنگار "پرتو امید"، سيد جواد امامي افزود: از تاريخ 1398/04/05  به بعد در كل كشور در راستاي پياده سازي مدل تعالي سازماني و اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و بهبود مستمر فرآيند ها اختيار چاپ مجوزها و پروانه هاي صنايع تبديلي و كشاورزي به خود متقاضيان داده شده است.

وی يادآور شد: به طور خلاصه فرآيند بدين گونه است كه متقاضيان اخذ مجوز طرح هاي صنايع تبديلي كشاورزي در گام اول پس از ثبت نام در سامانه صدور مجوزها به نشاني  http:// eagri.maj.ir جهت راستي آزمايي مدارك هويتي و مالكيتي به  مديريت صنايع تبديلي كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي استان مراجعه مي نمايند سپس مديريت صنايع تبديلي كشاورزي در صورت موافقت با انجام طرح، ضمن راهنمايي و مشاوره فني لازم  به متقاضي موافقت خود را در سامانه صدور مجوزها  اعلام مي نمايد و متقاضي  مي تواند با مراجعه به سامانه چاپ موافقت اصولي را اخذ و جهت دريافت مجوز تاسيس به مديريت جهاد كشاورزي شهرستان مراجعه نماید و استعلام هاي ضروري را دریافت و به مديريت جهاد كشاورزي حوزه خود تحويل دهد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اين فرآيند با تاييد گردش كار پرونده توسط كارشناس صنايع و مدير جهاد كشاورزي شهرستان ادامه و پس از تاييد  توسط كارشناسان و مدير صنايع تبديلي كشاورزي استان و نهايتا رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان مجوز تاسيس صادر مي گردد که پايان اين مراحل توسط پيام كوتاه به اطلاع متقاضي رسانده شده و متقاضي مي تواند مجوز تاسيس را برای خود چاپ کند.

امامی بیان داشت: اين كار با هدف تكريم و كمك به حل مشكلات تردد ارباب رجوع، تسريع در امر چاپ مجوز، صرفه جويي در وقت و هزينه ارباب رجوع، تمركز زدايي و ... انجام شده است.