مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پیرو هماهنگی های لازم جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات پذیرایی و مهمانداری با رستوران گریلند (سرزمین سبز ) واقع در شهر صدرا دوره آموزش عملی پذیرایی، مهمانداری (هتلینگ) جهت پرسنل نیروهای خدماتی، آبدارچی و رانندگان در سالن اجتماعات این رستوران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین جعفری افزود: نحوه کارکرد کارکنان خدماتی می تواند نشان دهنده زینت یک مکان یا اداره باشد لذا این افراد نیازمند کسب تجربه و آموزش تخصصی می باشند.

وی تصریح کرد: در دوره مذکور نیروهای حاضر با اصول و روش های نظافت فضاهای عمومی و اختصاصی، اصول و روش های پذیرایی و مهمانداری در جلسات عمومی و خاص ، شناخت وسایل و تجهیزات، روش کار با آن ها و کاربرد اختصاصی هر یک، آشنایی با انواع غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم و روش های سرو و تهیه و نگهداری آن ها، رعایت بهداشت فردی و تاثیر آن بر بهداشت عمومی، آشنایی با آداب معاشرت و الگوهای رفتاری در شغل مورد نظر آشنا شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دوره مذکور به صورت عملی جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات پذیرایی و مهمانداری ویژه نیروهای خدماتی مدیریت رفاه و پشتیبانی بود تا در جلسات، همایش ها و مراسم های مشابه با رعایت تمام اصول و قوانین در جهت خدمتگزاری ایفای نقش نمایند.

وی بیان کرد: تمام پرسنل ملزم به آموزش روش های انواع پذیرایی، نحوه تعامل و برخورد با مهمانان، چیدمان و روش های استفاده از زبان بدن در مراسم ها خواهند بود.