معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: یکی از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس ساماندهی زنجیره های تولید گوشت مرغ است که با هدف پایداری و بهبود فعالیت اقتصادی دراین صنعت می باشد .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کرامت اله کیومرثی افزود: یکی از اهداف توسعه مدل ها در فضای کسب و کار تولید گوشت مرغ در قالب زنجیره یکپارچه می باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا جلساتی با زنجیره های تولید گوشت مرغ شرکت سالیذ، شیراز مرغ و مرغداران برگزار گردید و مسائل و مشکلات زنجیره های مذکور مورد بحث وتبادل نظر  قرار گرفت و مقرر گردید مجموعه فرآیند و قراردادهای حقوقی به‌گونه‌ای مورد بررسی کارشناسی مجدد قرار گیرد که ضمن تامین و پایداری تولید در زنجیره ها بتوان حاشیه سود مناسبی جهت طرفین مشارکت کننده در این مدل کسب و کار ایجاد گردد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مرغدارانی که تحت پوشش زنجیره‌های تولید گوشت مرغ می باشند کمترین آسیب پذیری را دارند و بدینوسیله  از نوسانات قیمت بازار و مشکلات مربوط به تامین سرمایه در گردش در امان  می باشند ضمن اینکه می توانند فعالیت اقتصادی خود را با آرامش نسبی ادامه دهند.