مدیریت امور شیلات و آبزیان

صفحه اصلی

معاونت ها، مدیریت ها و ادارات

معرفی سازمان

ارتباطات مردمی

میز خدمت

مدیریت های شهرستانی

ادارات و شرکت های تابعه

اطلاعیه ها

پشتیبانی از افراد کم توان

تالار گفتمان

آرشیو

استحصال 200 کیلوگرم خاویار از مزرعه استهبان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، علی فلاحی با بیان اینکه علاوه بر خاویار 2700 کیلوگرم گوشت ماهی نیز در این فرآیند بدست آمده است، تصریح کرد: این محصولات شیلاتی از تعداد 237 قطعه ماهی سیبری و چهار قطعه فیل ماهی پرورشی بدست آمده است.

ادامه مطلب

تولید بیش از 47 میلیون قطعه بچه ماهی در فارس

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تولید بیش از 47 میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا در سال جاری در این استان خبر داد و گفت: فارس با دارا بودن 9 مرکز تکثیر از پیشگامان صنعت تکثیر ماهیان سردآبی در کشور به شمار می رود.

ادامه مطلب

فارس، میزبان جشنواره های گل و گلاب محمدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک روز ملی گل و گلاب محمدی در ایران بیان کرد: استان فارس به عنوان مقام اول کشور در سطح زیرکشت و تولید گل محمدی،همه ساله شاهد برگزاری جشنواره های گل محمدی در شهرستان های مختلف است.

ادامه مطلب

261 طرح عمرانی و اشتغالزای بخش کشاورزی فارس افتتاح می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح و بهره برداری 261 طرح عمرانی و اشتغالزای بخش کشاورزی این استان در طول هفته گرامیداشت دولت خبر داد و گفت: این طرح ها در 6 زیر بخش با مجموع سرمایه گذاری 10 هزار و 481 میلیارد ریال اجرا شده است.

ادامه مطلب

شناسایی 117 اولویت و چالش بخش کشاورزی استان فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از شناسایی و احصاء 117 اولویت و چالش پیش روی بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: این اولویت ها و چالش ها بر اساس تفاهم نامه منعقد شده به منظور همکاری در رفع آن در اختیار دانشگاه شیراز داده شده است.

ادامه مطلب

افزایش30 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از صادرات 21 هزار و 866 تن محصولات بخش کشاورزی در سه ماهه نخست سال جاری از گمرکات این استان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی افزایش 30 درصدی یافته است.

ادامه مطلب

شرح وظايف مدير امور شيلات و آبزيان :


1.. هدايت و هماهنگي و اجراي پرو‍ه هاي طرح ها و برنامه هاي شيلاتي .


2. شناسايي كليه منابع مستعد پرورش آبزيان.


3. نظارت بر اجراي طرح ها و برنامه هاي مصوب شيلات .

مدیریت امور شیلات و آبزیان: علی فلاحی

تلفن: 32172121

داخلی: 2121

متن سربرگ خود را وارد کنید