روابط عمومی، “روایت گر امید” باشد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اگرچه فضای اقتصادی و اجتماعی کشور خاص است، اما روابط عمومی باید روایت‌گر امید باشید. هر محتوایی که امید را به سطح جامعه و بدنه منابع انسانی سازمان برمی‌گرداند، باید برجسته و منتشر شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سمیه سلیمی در گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: روابط عمومی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های سازمان در عصر رسانه و فضای مجازی است و با کمترین امکانات، رسالتی بزرگ را بر عهده دارد.
وی ابراز کرد: تقویت این حوزه از نظر دانش، ابزار و زیرساخت‌ها از اولویت‌ها می باشد.
سلیمی با اشاره به اینکه نوع نگاه و میزان مطالبه‌گری کارکنان روابط عمومی در ارتقای جایگاه این حوزه تأثیر مستقیم دارد،تصریح کرد: مطالبه‌گری روابط عمومی باید معطوف به دو حوزه مطالبات عمومی و اجتماعی مرتبط با سازمان و نیازهای درونی مجموعه باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: هرچه روابط عمومی فعال‌تر و دقیق‌تر دغدغه‌های جامعه و سازمان را منعکس کند، مجموعه مدیریتی ناگزیر به شنیدن این صدا و پیگیری آن خواهد بود و این رویکرد باید در همه سطوح نهادینه شود.
سلیمی؛ تقویت حس تعلق سازمانی را از وظایف مهم روابط عمومی دانست و اظهار کرد: این امر با تولید محتوای الهام‌بخش، روایت صحیح فعالیت‌ها و ایجاد ارتباط دوسویه میان مدیران و همکاران محقق می‌شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمام‌نمای صداقت و فرهنگ سازمان است، گفت: شما هستید که با رفتار حرفه‌ای و رسانه‌ای می‌توانید یک رفتار خوب را به فرهنگ سازمانی تبدیل و ارزش‌های سازمان را تسری دهید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=37476

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟