ارتباط شبکه دامپزشکی با جهادکشاورزی جهرم

IMG 8085     IMG 8083 

روندفعالیت شبکه دامپزشکی شهرستان جهرم توسط مدیرجهادکشاورزی این شهرستان بررسی شد.

در جلسه ای که به منظور انعکاس مسائل و مشکلات موجود در محل دامپزشکی شهرستان جهرم برگزارشد.

دکتررازقی رئیس شبکه دامپزشکیاین شهرستان بالا بودن هزینه واکسن تب برفکی که از کشور فرانسه وارد می شود و عدم تخصیص اعتباربه دامپزشکی از ماده 180 به دلیل نداشتن سرفصل و همچنین کمبود اعتبارات هزینه ای را از مشکلات شبکه دامپزشکی جهرم عنوان نمود و گفت: به دلیل هزینه بالای واکسن تب برفکی و عدم حمایت از دامداران تزریق این واکسن کمترانجام می شود و همین امرباعث شیوع این بیماری در بین دامها شده که بارسیدگی کارشناسان این بیماری کنترل شده است .

دکتررازقی ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف دامپزشکی نظیرشبکه مراقبت و بهداشت دام- اموردارو و درمان، قرنطینه دامی و بخش (جی آی تی)این شبکه گفت: بارصد بیماری های دامی و واکسیناسیون به موقع دام و طیور توانسته ایم تولیدات دامی و طیور خود را تا 30درصد افزایش دهیم که تولید مرغ سبز نیز یکی از این اقدامات است.

مهندس شهابی مدیرجهادکشاورزی شهرستان جهرمنیز با اعلام پشتیبانی و حمایت از شبکه دامپزشکی این شهرستان گفت: جهت تامین اعتبارواکسن تب برفکی از طریق سازمان با مدیریت بحران استانداری هماهنگی لازم برعمل خواهد آمد.

وی در این جلسه مقررکرد اداره روابط عمومی، اداره ترویج و امور دام جهاد کشاورزی با دامپزشکی این شهرستان همکاری داشته و با ارائه گزارشهای خبری و تصویری فعالیت ها و مشکلات شبکه دامپزشکی انعکاس یابد. شهابی همچنین در خصوص جلسه مشترک با صندوق بیمه کشاورزی نیز تأکید کرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22815

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *