بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در حوزه مدیریت جهادکشاورزی جهرم درجلسه ای بررسی شد .

   IMG 8456

IMG 8459   IMG 8467 IMG 8472

    بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در حوزه مدیریت جهادکشاورزی جهرم درجلسه ای بررسی شد .

دراین جلسه مهندس شهابی مدیرجهادکشاورزی جهرم، تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) ، از بانوان شرکت کننده در جلسه تشکر و قدردانی نمودند و هدف از برگزاری جلسه را بررسی مسائل و مشکلات در حوزه بانوان شاغل در مدیریت و مراکز عنوان کرد . وگفت که برنامه های مدون و منسجم برای بانوان در زمینه علمی و ورزشی در نظر گرفته شده است و قرار است که چنین جلساتی هر از سه ماه برگزار شود و طی آن و مسائل و مشکلات بانوان کارمند عنوان و راهکارهای مناسبی پیشنهاد شود . وی تأکید نمود که بانوان در محیط اداری شئونات اخلاقی را رعایت نموده و فضای مملو از صمیمیت و همدلی را برای خود ایجاد نمایند و در کارهای گروهی شرکت کرده و فداکاری و ایثار را در اهم برنامه های خود قرار دهند . در ادامه خانم مهندس صادقی مسئول امور بانوان از توجه مدیر و معاون محترم به حوزه بانوان تقدیر و تشکر کرد و از زحمات مسئول بانوان خانم مهندس جعفری در دوره های قبل قدردانی نمود . در ادامه بانوان شاغل در مدیریت و مراکز مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند . در پایان آقای پاریاو، از بانوان که علاوه بر مسئولیت های محول شده ،خارج از حیطه کاری انجام وظیفه می نمایند ، تشکر کرد . وی افزود بانوان شرکت بیشتری در نظام پیشنهادات داشته باشند و افرادی که در واحدهای اجرائی مشغول به فعالیت می باشند بعد ازهر مأموریت روزانه به موقع نسبت به نوشتن گزارش اقدام نمایند . وی در ادامه به سوالات بانوان در زمینه های اداری اعم از برگزاری کلاسهای آموزشی و همچنین مسائل و مشکلات آنها پاسخ داد .

         در پایان این نشست

مقرر گردید کلاسهای آموزشی گیاهان دارویی ، تربیت فرزندان و روان شناسی با حضور اساتید شهرستان و استان برگزار شود، و خانم ها در مراسم های مذهبی و نماز جماعت که در مدیریت برگزار می شود حضور بیشتری داشته باشند.

دعوت از پرسنل شبکه بهداشت جهت انجام آزمایش غلظت خون و مکانی مناسب برای ورزش بانوان، انجام هماهنگی های لازم با نیروی مقاومت بسیج جهرم برای ورزش بانوان و اختصاص تقدیرنامه برای بانوان از طرف رؤسای مربوطه برخی دیگر از تصمیم های این جلسه بود و همچنین مقررگردید که نسبت به برگزاری اردوی تفریحی علمی جهت خواهران تا پایان سال انجام شود و مکان مناسبی برای استراحت خانم ها در مراکز تجهیز شود، مستندسازی فعالیت بانوان در حوزه های فنی و نشرمقالات استفاده از بانوان در فعالیت های علمی مشارکت و نشکیل کمیته فنی نکات پایانی جلسه بود که مورد تصویب قرار گرفت .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22824

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *