تشکیل کمیته جذب تسهیلات بانکی و بررسی مسائل و مشکلات موجود

IMG 8494 IMG 8500 IMG 8495

 

تشکیل کمیته جذب تسهیلات بانکی و بررسی مسائل و مشکلات موجود

در این جلسه مهندس شهابی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان جهرم در رابطه با لزوم اعطا تسهیلات بانکی به کشاورزان و باغداران و میزان خسارات وارده به این قشر آسیب پذیر مطالبی عنوان نمود و از همکاری بانکهای عامل در جهت اعطاء تسهیلات تشکر و تقدیر به عمل آورد .

در ادامه سپس خانم مهندس جعفری کارشناس تسهیلات شهرستان لزوم تشکیل کمیته جذب تسهیلات را با توجه به نامه شماره 109146 مورخ 29/9/94 و تأکید ریاست محترم سازمان را برشمرده و هدف از تشکیل کمیته را رصد و پیگیری مستمر منابع مختلف تسهیلات و مسائل و مشکلات و میزان جذب در هر مرکز را عنوان نموده و بانکهای عامل نیز در رابطه با آمار جذب شعب مربوطه و مسائل مطرح شده ،توضیحاتی ارائه نمودند .

در این جلسه مصوب شد: کمیته جذب تسهیلات بانکی، با حضور مدعوین رسماً تشکیل و جهت جلسات بعدی برنامه ریزی صورت داده و کارشناس مسئول تسهیلات بانکهای عامل سه شنبه هر هفته آخرین گزارش جذب را به مدیریت شهرستان ارسال کند . بررسی مسائل و مشکلات در زمینه تمدید پروانه چاه عنوان و همکاری بانکهای عامل بود . رفع مسائل و مشکلات در زمینه جذب تسهیلات بخش صنایع شهرستان مربوطه به 3 شرکت قول و بانک کشاورزی جهت همکاری حداکثری رفع موضع و مشکلات گفته شد .در این جلسه مصوب شد با توجه به جذب پائین شعبات خفر بخصوص بانک کشاورزی و مسائل مطروحه در آن شعبه ، در جلسات بعدی حتماً نماینده آن بانک محترم حضور یابند و علل جذب پایین و مسائل و مشکلات خفر طی نامه ای به بانک کشاورزی شعبه جهرم اعلام و توسط آن شعبه پیگیری گردد. استلزام به داشتن معدل حساب در بانک کشاورزی شعبه خفر جهت دریافت تسهیلات توسط بانک کشاورزی مرکزی اعلام و نتیجه به مدیریت جهرم و همچنین اعلام کافی بودن صدور دفترچه های دامداری و عدم صدور پروانه فعالیت دامداری توسط بانکهای عامل از مصوبات دیگرجلسه بود .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22829

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *