فرماندار سروستان: تغییرات مدیریتی در شهرستان در راستای تقویت و ارتقا این حوزه است

فرماندار سروستان:

تغییرات مدیریتی در شهرستان در راستای تقویت و ارتقا این حوزه است

کرمی درخصوص تغییر و تحول های مدیریتی در سطح شهرستان نیز تاکید کرد: قطعا یکی از سیاستهای نماینده عالی دولت در شهرستان تقویت و ارتقاء حوزه مدیریتی دستگاههای اجرایی در جهت خدمت شایسته به مردم است.

به گزارش روابط  عمومی فرمانداری شهرستان سروستان، سلیمان کرمی در جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد کشاورزی ، سروستان را شهرستانی با پتانسیل های  بالقوه فراوان خواند و اظهار داشت: این شهرستان در استان جایگاه ارزشمندی در حوزه های مختلف به ویژه بخش کشاورزی دارد.

وی افزود: در شهرستان ما در مقاطع مختلف اقدامات درخوری صورت گرفته  که این امر موجب رضایتمندی مردم و کشاورزان را فراهم آورده است.

کرمی درخصوص تغییر و تحول های مدیریتی در سطح شهرستان نیز تاکید کرد: قطعا یکی از سیاستهای نماینده عالی دولت در شهرستان تقویت و ارتقاء حوزه مدیریتی دستگاههای اجرایی در جهت خدمت شایسته به مردم است.

فرماندار سروستان افزود: بنا بر تاکیدات اولیه  نسبت به استقرار مدیران در شهرستان، اقداماتی  صورت گرفته و  پیگیری های به عمل آمده نیز در همین راستا بوده است.

وی ادامه داد: دیدارهای حضوری با مدیران جدید همچون مدیریت جدید جهاد کشاورزی صورت گرفته  و طی رایزنی های صورت گرفته موافقت خود را با حضور وی اعلام کردیم.

کرمی افزود: از عمده توقعات و شرطها جهت مدیران جدید ورود به کار تخصصی و مشکلات حوزه کاری است و قطعا اگر مدیری خارج از این راستا اقدامی داشته باشد ،برخورد خواهد شد.

رئیس کارگروه آب ،خاک و کشاورزی شهرستان سروستان ضمن تجلیل از عملکرد مدیریت قبل از مدریت جدید جهاد کشاورزی شهرستان خواست با ورود به مسائل تخصصی در حوزه کاری و با استفاده از پتانسیل های موجود تحولی اساسی و چشمگیر در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان ایجاد کند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد توسط مسعود ایلانی مدیریت قبلی، محمد میرزایی رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان سروستان با اشاره به برنامه محور بودن مدیریت خویش تاکید کرد: بنده تابع مدیریت شهرستان و در حال حاضر یک سروستانی هستم  و تمام تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر حوزه کشاورزی این شهرستان پر پتانسیل در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید به کار خواهم بست.

گفتنی است این جلسه با حضور فرماندار و معاونین مدیر جهادکشاورزی استان برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11466

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *