برگزاری کارگاه آموزشی شیوه زندگی سالم در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

IMG 7437

برگزاری کارگاه آموزشی شیوه زندگی سالم در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

به همت اداره ترویج و همکاری واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت شهرستان داراب و در هفته اول اسفند ماه ( هفته سلامت مردان ) کارگاه آموزشی شیوه زندگی سالم جهت همکاران مدیریت جهاد کشاورزی داراب برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی یک روزه سرکار خانم صالحی مسئول بهداشت خانواده شبکه بهداشت با اشاره به اینکه برنامه میانسالان از سال گذشته از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در برنامه های مراقبتهای بهداشتی قرار گرفته است اظهار داشتند غربالگری و مراقبت میانسالان از نظر پیشگیری از بیماریهایی نظیر قند خون، فشار خون بالا سرطان ها، پوکی استخوان، مشکلات عصبی و قلبی و عروقی اهمیت بسیاری دارد. در همین راستا واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهرستان داراب اقدام به آموزش و مراقبت میانسالان در اداره های سطح شهرستان نموده است .  سرکار خانم برنده نژاد نیز در این کارگاه آموزشی در خصوص لزوم مراقبت میانسالان در جهت پیشگیری از بیماریهای شایع نظیر قند خون، فشار خون و … توضیحاتی بیان کردند وی نحوه مراقبت از از میانسالان با توجه به نحوه تغذیه صحیح، فعالیت بدنی مناسب و عدم مصرف مواد دخانیات و عوارض استفاده از آنها را بطور کامل توضیح دادند.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این کارگاه قد و وزن همکاران اندازه گیری و فرمهای مراقبت میانسالی جهت نامبردگان تکمیل گردید.IMG 7443IMG 7459IMG 7460

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *