بازدید تیم ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی فارس از پروژه های سال 1394 مدیریت جهاد کشاورزی داراب

۲۰۱۶۰۵۰۸ ۱۳۴۱۵۱

به منظور ارزیابی عملکرد پروژه های ملی و استانی در شهرستان داراب صورت گرفت.

بازدید تیم ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی فارس از پروژه های سال 1394 مدیریت جهاد کشاورزی داراب

عملکرد مدیریت جهادکشاورزی شهرستان داراب در سال 1394 توسط یک اکیپ 12 نفره از سازمان جهاد کشاورزی فارس مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس طی گفتگوی کوتاهی با روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی داراب اهم فعالیت های حوزه کاری خود را شامل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات عنوان و اضافه نمودند در بازرسی ، پرونده هایی که از طرف سازمان بازرسی قوه قضائیه ارجاع می شود پی گیری و نتیجه امر به سازمان بازرسی منعکس می گردد.

مشاور رئیس سازمان در این گفتگو ، ارزیابی عملکرد مدیریت  جهادکشاورزی شهرستانها و 8 اداره کل تابعه وزارت جهادکشاورزی را از وظایف اصلی این بخش دانست که طی آن پروژه های ملی و استانی بصورت دوره ای و حداقل یک بار در سال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در این راستا یک اکیپ 12 نفره با گرایشات مختلف از جمله امور دام ، شیلات، زراعت ، امور اراضی ، ترویج ، امور مالی و … از طرح های انجام شده سال1394در مدیریت جهاد کشاورزی داراب بازدید و گزارش تهیه می کنند.

عباسی این گزارش را شامل شرح کلیات ، نقاط قوت ، نارسائی ها ، مسائل و مشکلات و پیشنهادات عنوان نمودند.

وی در پایان اظهار داشتند گزارش نهایی تهیه شده به ریاست سازمان ، مدیریت شهرستان های مربوطه و مدیران ستادی در سازمان منعکس می گردد تا نقایص مشاهده شده در شهرستان توسط مدیریت شهرستان و مدیران ستادی رفع نقص گردد.

ایشان از وظایف دیگر حوزه بازرسی را پاسخگویی به شکایات مردمی عنوان نمودند که این شکایات از چند طریق دریافت می شودکه شامل ارائه شکایت توسط بهره برداران بصورت حضوری ،دریافت شکایت توسط پست ،دریافت از طریق سامانه سامد( سامانه الکترونیک مردم و دولت ) و از طریق سامانه سازمان بازرسی قوه قضائیه می باشدکه در تمامی موارد شکایات بررسی و نتیجه مثبت یا منفی به مرجع مربوطه ارسال می گردد.IMG 8573IMG 8578IMG 8570

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24838

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *