دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی داراب و ادارات تابعه با امام جمعه شهرستان

IMG 0389

در آستانه هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت

دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی داراب و ادارات تابعه با امام جمعه شهرستان

مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی ، امور عشایر ، تعاون روستایی ، منابع طبیعی و شبکه دامپزشکی در آستانه هفته جهاد کشاورزی با امام جمعه محترم شهرستان داراب دیدار کردند.

در این دیدار، امام جمعه شهرستان داراب با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی با ذکر آیات و روایات قرآنی ، اجتناب از معاصی و انجام واجبات را ، راه نجات بشر دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در ادامه اظهار داشتند تشکیل جهاد سازندگی یادگار ارزشمند امام راحل است که آثار و برکات این نهاد در اقصی نقاط کشور نمود دارد . وی  ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در جهاد کشاورزی از جمله کشت بذور خارجی پنبه ، تولید بذور گواهی شده غلات ، مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز و … خواستار اتخاذ تدابیر ازم جهت جلوگیری از برداشت های بی رویه آب شدند.

در ابتدای این دیدار مدیر جهاد کشاورزی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ، نقش جهاد کشاورزی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نقش مهمی دانسته چون امنیت غذایی کشور را تامین می کنند.

سیدی با اشاره به تاسیس جهاد سازندگی در سال 1358 به فرمان امام (ره) اظهار داشتند باید روحیه جهادی در کشور حفظ شود.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های ادارات زیر مجموعه ی جهاد کشاورزی نقش اداره نعاون روستایی در خرید تضمینی محصولات کشاورزی ، رد یابی و کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های دامی توسط شبکه دامپزشکی ، احداث پست قرنطینه نباتی جهت مبارزه با آفات قرنطینه ای ، افزایش عملکرد گندم علیرغم کاهش سطح زیر کشت به دلیل خشکسالی های اخیر ، مقابله با تغییرکاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی را از جمله فعالیت های مهم صورت گرفته در حوزه کاری خود عنوان نمودند.

IMG 0390

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24851

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *