دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با فرماندار محترم شهرستان به مناسبت هفته جهادکشاورزی :

به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی مدیر و معاونین و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان آباده با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر زارع ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، کشاورزی را مهمترین منبع درآمد ملی برای کشور و شهرستان آباده برشمرد و اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان باید در راستای مکانیزه و صنعتی کردن کشاورزی کشاورزان گام بردارد تا کشاورزان در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده خشکسالی را مهمترین دغدغه کشاورزان شهرستان برشمرد و گفت: صنعتی شدن کشاورزی شهرستان و سوق دادن کشاورزان به سمت کشت های جایگزین و کم آب و نیز توسعه گلخانه ها مهمترین برنامه مدیریت جهاد کشاورزی می باشد.

مجید یعقوبی به بیان گزارش عملکرد یک ساله مدیریت جهاد کشاورزی و اقدامات صورت گرفته در حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت و اظهارداشت : از مهمترین مسائل و مشکلات کشاورزی شهرستان سنتی بودن کشاورزی، وجود خشکسالی ، سیستم نظام بهره برداری، خرده مالکی بودن اراضی ، مخلوط بودن درختان مثمر در باغات و مهاجرت روستائیان و…. می باشد که تلاش جهادکشاورزی در طول یک سال اخیر جهت کم رنگ نمودن مشکلات مذکور بوده که به موفقیت هایی دست پیدا کردیم

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20254

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *