تشکیل جلسه ستاد برداشت گندم وجو در بخش سرچهان

همزمان با شروع برداشت، ستاد برداشت گندم با هماهنگی مرکز ویژه جهاد کشاورزی سرچهان  وبا حضور امام جمعه، بخشدار ،شهرداران شهر کره ای وحسامی ،فرماندهی نیروی انتظامی روئسای بانکهای کشاورزی بخش ،نماینده صنف کشاورزان ، برخی مسئولین محلی و تعدادی از بهره برداران در محل سالن جلسات بخشداری سرچهان بر گزار گردید.

در این جلسه چراغعلی زارع رئیس مرکز ویژه جهاد کشاورزی سرچهان ضمن تقدیر وتشکر از مدعوین حاضر در جلسه ،گزارشی کلی از  وضعیت جو وگندم منطقه در سال زراعی جاری ارائه و اظهار داشت،مراکز خرید مستقر در تعاونیهای روستایی بخش آمادگی خرید گندم و جو منطقه به صورت تضمینی را دارند.وی در ادامه خواستار همکاری ادارات ذیربط جهت هماهنگی و برداشت محصولات کشاورزان گردید.حجت الاسلام و المسلمین طلایی امام جمعه سرچهان اظهار داشت از مسئولین توقع دارم که در زمینه پرداخت وجه گندم وجو به کشاورزان تمام سعی خود را به کار گیرندتا مشکلی برای بهره برداران پیش نیاید.

طی این جلسه آقایان داداله بیگی و بیژن قائدی از کارشناسان جهاد سرچهان توضیحات کاملی از چگونگی خرید تضمینی گندم و جو و نظارت دقیق بر عملیات بر داشت ارائه نمودند.

در ادامه جهانزیر مهرشاد رئیس اداره تعاونی روستایی شهرستان بوانات در مورد وضعیت انبارهای مراکز خرید، اقدام به ارائه گزارش نمود. و در پایان تمامی مسئولین حاضر در جلسه آمادگی خود را برای اجرای هر چه بهتر خرید تضمینی گندم وجو کشاورزان اعلام نمودند./

_۱۰۰۳۵۵.jpg

_۱۰۰۴۵۰.jpg

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=27028

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *