اولين جلسه كشت محصولات شتوي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان سپيدان

روز چهار شنبه 95/5/16 اولين جلسه ستاد زراعت شهرستان در خصوص كشت محصولات شتوي برگزار گرديد. در اين جلسه كه با حضور مهندس بوستاني مدير جهاد كشاورزي، مهندس صولت پور معاون فني، مهندس باصري رئيس اداره توليدات گياهي، مهندس محسن خواه رئيس اداره ترويج، مسئولين وكارشناسان زراعت مراكز جهاد كشاورزي برگزار گرديد، جهت توسعه و […]

پرداخت تسهیلات با بهره 16 درصد از اعتبارات خشکسالی

     پرداخت تسهیلات با بهره 16 درصد از اعتبارات خشکسالی بند «د» تبصره 11 بین دامداران (دام سبک و سنگین)، مرغداران و زنبورداران خسارت دیده از خشکسالی.     مزارعی مسئول تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند با اظهار این مطلب نگرش و رویکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و گسترده بودن بخش تولیدات دامی باعث شد […]

برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی بمناسبت دهه کرامت

O

 

با نام رضا به سینه ها گُل بزنید

با اشک به بارگاه او پل بزنید،

فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بردامن ما دست توسل بزنید

 

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) نیمه آن ولادت حضرت شاه چراغ(ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (سلام‌الله علیهما‌السلام) است.

بهمین مناسبت در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان با هماهنگی  مدیر محترم مراسم جشنی با حضور معاون محترم و معاون اداری مالی و همکاران برگزار گردید.در این مراسم حاج آقا اعظمی فر در رابطه با کرامات و مقام آن امامان بزرگوار و عالی قدر صحبت فرمودند وآقای یزدان پناه از همکاران حاضر در این جشن مولودی در وصف آن بزرگواران خواند و در پایان بهمین مناسبت از همکاران پذیرایی شد.

Y

I

T

WR

U

توليد قلمه ريشه دار گل محمدي در گلخانه براي اولين بار در شهرستان سپیدان

یکی از عمده تولیدات محصولات باغی در زیربخش گل و گیاهان زینتی تولید گلهای شاخه بریده گلخانه ای می باشد که شهرستان سپیدان در این خصوص مقام اول تولید را در سطح استان فارس با میانگین پانزده میلیون گل شاخه بریده در سال به خود اختصاص داده است. با راه اندازی واحدهای جدید پیش بینی […]