بهره برداری از 9 پروژه در بخش کشاورزی شهرستان داراب

DSC04344

همزمان با هفته دولت تدبیر و امید

بهره برداری از 9 پروژه در بخش کشاورزی  شهرستان داراب

همزمان با آغاز هفته دولت مهندس سیدی ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب  ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: درسال مزین به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل درراستای ارائه خدمات  ارزشمند دولت تعداد 9 پرژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 38412 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این پروژه ها زمینه ایجاد اشتغال تعداد 125 نفر فراهم خواهد شد.

وی تصریح نمود: از این تعداد پروژه ،4 پروژه در زمینه آب و خاک و امور فنی مهندسی ،  3پروژه در زمینه بسته بندی میوه و سرد خانه صنعتی و 2 پروژه در زمینه امور دام می باشد .

وی افزود: از شاخص ترین این پروژه ها می توان به افتتاح زنجیره تولید بلدرچین (پرورش و کشتارگاه ) در شهرستان  با اعتباری بالغ بر 11000 میلیون  ریال و اشتغالزائی  14 نفر اشاره کردکه باحضور معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی فارس آقای مهندس جزایری و مقامات مسئول در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید .

وی اعتبار هزینه شده در زمینه افتتاح طرح های انتقال آب ، تجهیز و نوسازی اراضی را بالغ بر 4412 میلیون ریال و اعتبار پروژه های مربوط به بسته بندی میوه و دو واحد سرد خانه صنعتی را برابر 13500 میلیون ریال بیان نمودند .

از دیگر پروژه های مهم شامل افتتاح طرح مرغداری گوشتی 30000 قطعه ای در بخش مرکزی شهرستان داراب با اعتباری بالغ بر 9500 میلیون ریال می باشد که در هفته دولت بهره برداری از آن آغاز خواهد شد .

این پروژه ها با حضور امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24870

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *