بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان به مناسبت هفته دولت

دکتر قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس به مناسبت هفته دولت از مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان و کارکنان این مدیریت بازدید کرد.

در این بازدید که در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت بوستانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ضمن معرفی کارکنان گزارشی کوتاه و مختصر از فعالیتهای صورت گرفته هر واحد ارائه داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن بررسی وضعیت محل کار و مسائل و مشکلات کارکنان، توصیه هایی جهت انجام بهتر امور در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه داد. وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح امید گفت این طرح در فصل زراعی پیش رو و همچنین در سالهای آتی نیز باید تداوم داشته باشد تا بتوان نوآوریهای ترویجی را بطور مستقیم به کشاورزان انتقال نمود. وی همچنین در زمینه اصلاح الگوی کشت متذکر شد ترویج کشتهای گلخانه ای و کشت گیاهان دارویی باید در راس امور قرار گیرد. وی در خصوص حفظ منابع پایه اظهار داشت اجرای آبیاری نوین در مزارع و باغات از اولویتهای جهاد کشاورزی است. این مقام مسئول بر لزوم اتمام هر چه سریعتر طرح کاداستر تاکید و عنوان نمود به زودی عکسهای هوایی نقاط باقیمانده تهیه شده و به هر شهرستان ارسال می گردد.

دکتر قاسمی در پایان ، از تلاشها و زحمات جهادگونه کارکنان این مدیریت سپاسگزاری نمود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26314

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *