برگزاری دوره عقیدتی کتاب پرتویی از اسرار نماز

دوره آموزشی فرهنگ نماز با برگزاری آزمونی از محتویات کتاب پرتویی از اسرار نماز در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد در راستای آشنایی هر چه بیشتر پرسنل جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در شهرستان با فرهنگ نماز و نماز خوانی و فلسفه وجودی آن و ضمن انجام هماهنگی با اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی فارس درخصوص تامین کتاب و نحوه و زمان برگزاری دوره ، آزمون مربوطه در تاریخ 19 آبان ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.

خانم کارگر رابط اداره عقیدتی و امور فرهنگی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در رابطه با این خبر اضافه کرد ، دوره آموزشی پرتویی از اسرار نماز با حضور حاج آقا کلانتری مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستانهای مرودشت و پاسارگاد بعنوان مدرس از تاریخ 14 لغایت شانزدهم شهریور ماه هر روز راس ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

وی ادامه داد : در این دوره که با حضور کلیه پرسنل جهاد کشاورزی و ادارات تابعه برگزار شد ، حاضرین با اصول و جایگاه عبادت ، سیمای نماز ، نحوه استقبال از نماز ، نماز جاعت ، تعقیبات و نوافل و همچنین نماز های دیگر ازجمله نماز آیات و میت و باران و عید آشنا شدند.

DSC06650

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22443

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *