کارگروه رفع موانع اشتغالزایی

بازدید میدانی اعضاء کارگروه رفع موانع اشتغالزایی شهرستان پاسارگاد از ایستگاه دامپروری علی آباد کمینشهرستان پاسارگاد

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته کارگروه رفع موانع اشتغالزایی شهرستان با موضوع بازدیدهای میدانی مسئولین دستگاه ها و ادارات از طرح های قابل و یا در حال اجرا،در تاریخ 23/8/1395 ازمحل ایستگاه دامپروری علی آباد کمین به عنوان نخستین مکان ، بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد در این بازدید احمدی منش  فرماندار شهرستان پاسارگاد ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، از برنامه بازدیدهای میدانی خبر داده و بیان نمود : حضور مسئولین ادارات و کارشناسان در محل اجرای طرح می تواند باعث همکاری های بیشتر و رفع موانع و مشکلات در طول اجرای طرح گردد .

احمدی منش افزود :  اجرای این طرح نیاز به تلاش همه دستگاه ها دارد و همه مسئولین بایستی پای کار باشند و جهت رفع موانع اجرای این طرح تلاش نمایند. ایشان همچنین با توجه به عدم اختصاص بودجه لازم از طرف دولت،خواستار تقبل هزینه های احتمالی از طرف مجری طرح شدند.

 وی همچنین افزود :  این طرح  می تواند حداقل بین 100 تا 150 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند که این به نفع مردم شهرستان پاسارگاد می باشد.

ستوده رئیس اداره گاز شهری شهرستان پاسارگاد از همکاری این اداره جهت تسهیل نمودن انتقال خط گاز به محل اجرای طرح خبر داده و عنوان نمود که مسیرهای دوگانه گازرسانی به این محل را به صورت طرح پیشنهادی به استان ارسال تا بهترین مسیر انتقال خط گاز انتخاب  گردد. وی از جمله مشکلات اساسی در اجرای خطوط انتقال گاز به سایر نقاط شهرستان را هزینه های بعد از طرح های کارشناسی از طرف این اداره بیان کرد که با اقساطی کردن هزینه ها و تقبل هزینه ها از طرف مجری طرح مانعی برای اجرای این طرح نخواهد بود.

  در ادامه  ، هوشیار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد با بررسی نقشه و طرح ارائه شده از خشک شدن سه حلقه از مجموع پنج حلقه چاه موجود خبر داده و خواستار هموار شدن روند صدور مجوز جابجایی و یا کف شکنی چاه ها شده و از همکاری جدی مدیریت جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح خبر دادند.

همچنین مجد رئیس اداره آب شهرستان ازکم شدن آب چاه های موجود در محل اجرای طرح اطلاع داده و عنوان نمودکه امکان همکاری جهت جابجایی و یا کف شکنی حلقه های چاه وجود دارد.

آقای بهرام شیروانی مجری طرح در محل ایستگاه دامپروری ضمن تشکر از حضور فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرائی شهرستان از اجرای طرح بزرگ گردشگری در این محل خبر داده و مشکلات  و موانع بر سر راه اجرای این طرح را ذکر نمود.ایشان صدور مجوزها، انتقال خط گاز شهری و مشکل تامین آب شرب جهت اجرای طرح گردشگری را از مشکلات اساسی در راستای اجرای این طرح برشمرد.

در انتهای بازدید آقای احمدی منش فرماندار شهرستان از مجری طرح خواست تا در اسرع وقت طرح توجیحی خود را با تمام جزئیات اعم از طول اجرای دوره،سرمایه در گردش،میزان آب شرب مورد نیاز،میزان اشتغالزایی و… و همچنین لیستی از موانع و مشکلات احتمالی را ارائه نماید.

این بازدید مصوباتی در پی داشت که مقرر شد در جلسات آتی کارگروه مطرح و پیگیری شود.

IMG 2327

IMG 2321

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22448

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *