ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی گردید .

IMG 20161218 WA0020

ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی گردید .

به مناسبت هفته پژوهش ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب از لحاظ شاخصهای پژوهشی و عملکردی بعنوان ایستگاه برتر کشورانتخاب و معرفی گردید .

 معاونت تحقیقات کشاورزی داراب با اعلام این خبر افزود بمناسبت هفته پژوهش جلسه ای با حضور وزرای جهاد کشاورزی و آموزش عالی و معاونین وزارت خانه و دیگر مسئولین و محققین کشور به منظور تجلیل از پژوهشگران و ایستگاه های برتر در سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار و ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب از لحاظ شاخصهای پژوهشی و عملکردی بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی گردید و توسط مقام عالی وزارت ، از مجموعه تحقیقات داراب با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

توکلی بیان داشت امروزه این مجموعه تحقیقاتی ارزشمند در بخش به نژادی با معرفی و تولید ارقام جدید گندم ، جو ، پنبه و دانه های روغنی با رویکرد مقاومت به خشکی و افزایش بهره وری در واحد سطح و تولید هسته های بذری برای 5 استان همجوار توانسته است گام موثری در پایداری تولید کشور بردارد . همچنین در بعد به زراعی با انجام طرحهای تحقیقاتی کاربردی و مشکل محور خصوصا در زمینه کشاورزی حفاظتی و انتقال دانش فنی به کشاورزان استان بعنوان یکی از ایستگاههای مهم کشور محسوب می گردد .

IMG 20161218 WA0022

IMG 20161218 WA0023

IMG 20161218 WA0019

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24897

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *