راه خدمتگذاری به مردم نیازمند دعای خانواده معظم شهداء هست.

راه خدمتگذاری به مردم نیازمند دعای خانواده معظم شهداء هست.
      مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فراشبند: دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در کنار خانواده معظم شهداء توفیق الهی برای مسئولین است.

DSC07999
      به نقل از مسئول امور ایثارگران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند: مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان به همراه مدیر شهرستان و جمعی از پرسنل این مدیریت با حضور در منزل خانواده های معظم شهدای سنگرسازان بی سنگر شهید غلامعلی  لطافت، شهید محمد رضا نوشادی، شهید محمود احمدی و شهید محمدزکی بقایی فرد یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
      در این دیدارهای صمیمی حاج آقا منفرد مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان با بیان اینکه تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است اظهار داشت: خانواده معظم شهداء مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور بشمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بزرگ محسوب می شود.

DSC07976
      مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نیز در سخنانی بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، شنیدن مشکلات آنان و پیگیری جهت رفع مشکلات از وظایف همه ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهداء توفیق الهی برای مسئولین است.
      نادرپور تأکید کرد ما برای تلاش بیشتر در راه خدمتگذاری به مردم نیازمند دعای خانواده معظم شهداء هستیم و با حضور در کنار شما می توانیم با روحیه مضاعف وظایف مان را به انجام برسانیم.

DSC07990

DSC07991

DSC07996

DSC08002

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *