بازدید کارشناسان شرکت اورالیس فرانسه از مزارع کلزای پاسارگاد

در تاریخ 17/9/95 دکتر ساندرین کارشناس شرکت اورالیس فرانسه و هیات همراه به اتفاق مهاجر ، مجری طرح کلزای وزارت جهاد کشاورزی از مزارع کلزای شهرستان پاسارگاد بازدید کردند.

عظیم شهوندی رییس اداره بهبود تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد ضمن بیان این مطلب گفت : در این بازدید صادقی معاون بهبود تولیدات گیاهی ، دهقان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی فارس ، کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد و جمعی از بهره برداران و کشاورزان نیز حضور داشتند.

وی افزود : مباحث کارشناسی مختلفی در مزرعه بصورت تخصصی و عملی در حضور بهره برداران مربوطه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که از ان جمله می توان به قیمت تضمینی ، بذور هیبرید ، نحوه و تاریخ کاشت ، میزان ابیاری با در نظر گرفتن نوع بذرو شرایط اقلیمی و بافت خاک ، تراکم مناسب و سایر موارد اشاره کرد.   

لازم به ذکر است : کارشناس شرکت فرانسوی پس از بازدید از چندین مزرعه شهرستان از وضعیت مزارع کلزا ابراز رضایت نموده و در نظر گرفتن شرایط منطقه ای در کشت کلزا و پبگیری و توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی در مراحل کاشت و داشت تا زمان بازدید را موثر و مفید ارزیابی کرد.

DSC06746

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *