بازدید معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس از بخش کشاورزی رستم

yafteha 1

بازدید معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس از بخش کشاورزی رستم

   به گزارش روابط عمومی شهرستان رستم : روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه 95مهندس صادقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و مهندس فرید کارشناس ناظر طرح انتقال یافته ها، از طرح مقایسه ارقامpvs و طرح انتقال یافته ها بازدید نمودند.

مهندس صادقی در ابتدا از طرح مقایسه ارقام (pvs) کلزا و مزارع شاخص کلزا در شهرستان بازدید و از نزدیک با روند اجرای طرح آشنا شدند. در ادامه با حضور در مرکز خدمات دهنو از نزدیک با مسئولین و کارشناسان مستقر در مرکز خدمات تبادل نظر آورده و کارشناسان نیز از مسائل و مشکلات و کاستی های موجود در روند فعالیت در پهنه های تحت پوشش خود، صحبت نمودند .

در نهایت با حضور در روستای حسین آباد از نزدیک از طرح انتقال یافته ها بازدید و با کارشناس مسئول اجرای طرح (مهندس دهقانیان ) و چند تن از کشاورزان تحت پوشش در طرح آشنا و از روند اجرای طرح اطلاع یافتند. ایشان ضمن تشکر از تمامی مسئولین و کارشناسان در اجرای طرح های مقایسه ارقام و طرح انتقال یافته ها، به ایراد مطالبی مهم در مورد هدف اجرای طرح مقایسه ارقام و طرح انتقال یافته ها پرداختند وخواهان ادامه فعالیت هر چه بیشتر و بهتر در طول دوره اجرای طرح شدند.  

yafteha 2

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25473

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *