دهه مبارک فجر با انجام مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره)

IMG 20170131 092736

مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی در اولین روز از دهه مبارک فجر با استقبال چشمگیر مردم ، مسئولین وکارکنان در شهرستان خرم بید آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید این مراسم با حضور مدیر و جمع کثیری از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و دیگر ادارات شهرستان خرم بید با سردادن شعارهای انقلابی و با به صدا درآمدن آژیر آمبولانس ها ، خودروهای سواری و پخش نوارهای انقلابی آغاز شد .
همتی مدیر جهاد کشاورزان شهرستان خرم بید، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهلر داشت : گرامیداشت این ایام ، یاد و خاطره ی حماسه آفرینی و از خودگذشتگی های ملت فداکار و فهیم ایران به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه بی امان با استکبار جهانی و قطع دست چپاولگران در روزهای به یادماندنی سالهای مبارزه را در اذهان زنده می کند .
وی افزود : جوانان عزیز ما باید با بازخوانی خاطرات ماندنی روز شمار انقلاب ضمن اینکه خود از آن بهره ببرند ، این ارزشها را به نسل های بعد نیز منتقل کنند .
در ادامه این مراسم کارکنان و مردم با سردادن شعارهای انقلابی ، ذکر ملکوتی صلوات تمثال حضرت امام (ره) راگلباران نموده و با آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید بیعت نمودند .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23761

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *