نقشی که نقش بر آب شد

شرکتی که با هدف احداث باغشهری قصد داشت میزان 20 هکتار از اراضی کشاورزی را تفکیک و آن را به قطعات 1000 متری تبدیل نماید ، با اطلاع رسانی اهالی و حضور به موقع عوامل گشت حفظ کاربری اداره امور اراضی و همکاری و همدلی دادستان محترم شهرستان ناکام ماند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اعلام این خبر افزود : در این راستا با دستور دادستانی ، یک دستگاه بیل مکانیکی توقیف گردید که متعاقب آن با همان دستگاه پی های حفر شده پر و زمین به حالت اولیه اعاده گردید.

محمد بوستانی در ادامه با اشاره به احداث 27 باغشهر در سنوات گذشته، اظهار داشت : تخریب اراضی و ایجاد کانون آفات و بیماریها در این باغشهرها و بروز برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی برای جامعه از جمله خسارتهای این پدیده شوم برای امنیت غذایی جامعه است.

وی همچنین به برخورد قاطع با متخلفین تغییر کاربریهای غیرمجاز اشاره نمود و از اجرایی شدن 120 حکم قلع و قمع تغییرکاربریهای غیرمجاز در سطح شهرستان خبر داد .

بوستانی در ادامه به حمایت از طرحهای گردشگری عام المنفعه که منجر به رفاه مردم، افزایش اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان شود اشاره نمود و از مردم خواست در جهت مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را از طریق سامانه 131 گزارش نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *