خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی با حفظ روحیه جهادی امکان پذیر است .

 IMG 3052

مدیر جهاد کشاورزی در دیدار با فرماندهی سپاه ناحیه داراب

خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی با حفظ روحیه جهادی امکان پذیر است .

در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی و در سالروز تاسیس جهاد سازندگی فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مدیر جهاد کشاورزی دیدار کردند.

دراین دیدار مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به  روحیه جهادی و شهادت طلبی سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس ، اظهار امیدواری کردند با حفظ همین روحیه بتوانیم در تولید محصولات زراعی خود کفا شویم وضریب خود اتکایی کشور به محصولات استراتژیک را بالا ببریم . سیدی با ارائه آماری از میزان تولید محصولات در شهرستان ازجمله فعالیت های دردست اقدام حوزه تحت مدیریت خود را افزایش سطح زیر کشت گلخانه ها ، تولید و پرورش گیاهان دارویی و برنامه محور شدن فعالیت ها برشمرد . نماینده ولی فقیه درجهاد کشاورزی نیز در این دیدار تاسیس نهاد های انقلابی را چون روح تازه ای دانست که به انقلاب دمیده شد . حجت الاسلام مطهری از جمله جهاد گران شاخص جهاد سازندگی داراب را شهید حمید عارف معرفی که با اقدامات جهاد گرانه خود غبار محرومیت را از چهره روستاها زدودند .

فرمانده سپاه پاسداران نیز حفظ مملکت را در سایه خون شهدا دانست . صادق زاده شهدای دفاع مقدس را از نخبه های زمان خود معرفی که با روحیه جهادی و ایمان خود توانستند کارهای بزرگی را صورت دهند.


لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24924

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *