همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی

همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی ، مدیریت وپرسنل جهاد کشاورزی پاسارگاد با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد در این دیدار ابتدا رحیم هوشیار مدیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته جهاد و ولادت امام حسن مجتبی به تشریح برنامه های اجرا شده از اولین روز از هفته جهاد کشاورزی و همچنین برنامه های پیش بینی شده در چند روز آینده از جمله افتتاح طرح پرورش قارچ خوراکی و دیدار با خانواده شهید و غیره پرداخت و سپس اهداف و اولویتهای پیش روی مجموعه مدیریت شهرستان را تبیین نمود.

در ادامه اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان پاسارگاد ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان گفت:اولویتهای اساسی شهرستان شامل کشاورزی وگردشگری است که در این راستا می بایست تمهیداتی اندیشه شود تا میزان آب مصرفی مزارع کاهش یابد و محصولاتی کشت شود که بازار مصرف خوبی داشته باشند بدین معنی که ابتدا بازاریابی مناسبی شود.

وی در ادامه گفت:کشت های نوین و گلخانه ای باید در دستور کار قرار گیرد و در آینده کشت بر اساس نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شود.

احمدی منش اضافه کرد:دخالت دولت در حوزه ی کشاورزی و منابع طبیعی کار جالبی نیست و اداره آن بایستی به مردم واگذار شود. کشت های گلخانه ی و گیاهان دارویی جایگزین مناسبی برای گیاهان پر اب است ورویکرد مادر کشاورزی باید به هین سمت وسو باشد منطقه سرپنیران شهرستان محل مناسبی برای کشت گیاهان دارویی است وبخش پاسارگاد قابلیت راه اندازی دو یا سه مجتمع دامپروری را دارد.

در خاتمه این دیدار فرماندار شهرستان از حضور پرسنل جهاد کشاورزی قدردانی نمود.

 

IMG 4168

IMG 4174

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22471

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *