برگزاري كلاس آموزشي طرح تاسيس صندوق حمايت از بخش كشاورزي

با حضور مدير و معاونت فني و اجرايي جهاد كشاورزي شهرستان سروستان و مدير عامل صندوق استان فارس كلاس آموزشي توجيهي طرح تاسيس صندوق حمايت از بخش كشاورزي در شهرستان برگزار شد.

صندوق 1

در ابتداي جلسه محمد ميرزايي مدير جهاد كشاورزي شهرستان سروستان ضمن تقدير و تشكر از حضور كشاورزان، به وظايف شوراها و دهياري ها اشاره كرد و گفت :تشكيل صندوق حمايت از بخش كشاورزي نقطه عطفي است در جهت كمك به كليه بهره برداران به خصوص كشاورزان كم درآمد با پرداخت تسهيلات آسان و به موقع درتامين سرمايه در گردش نهاده هاي كشاورزي و انجام طرح هاي سرمايه گذاري كوچك و متوسط كه در اين خصوص ثبت نام از كليه كشاورزان توسط مديران پهنه در شهرستان در حال انجام است كه از شوراها و دهياري ها خواسته شد در اطلاع رساني و توجيه بهره برداران جهت ثبت نام همكاري نمايند.

صندوق 4

در ادامه جلسه مقصودي مدير عامل صندوق استان فارس مراحل و شرايط طرح تاسيس صندوق را تشريح كرد .

مقصودي گفت : طبق ماده 17 قانون افزايش بهره وري و ماده 12 قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزي، طرح تاسيس صندوق با سهم مشاركت دولت به مقدار 49 درصد و سهم مشاركت كشاورزان به ميزان 51 درصد تشكيل مي گردد.

وي افزود :هدف از تشكيل اين صندوق حمايت دولت از توليدكنندگان و سرمايه گذراري در بخش كشاورزي و پرداخت تسهيلات با بهره 4 درصدي به اعضا صندوق مي باشد.

صندوق2

صندوق3

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *