“دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس، در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم  گفت: از نظر خبرنگاران مدیران به 2 دسته رسانه ای و غیر رسانه ای تقسیم می شوند که به حمداله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس جزء مدیران رسانه ای می باشند و در هر شرایطی پاسخگوی خبرنگاران می باشند و ارتباط صمیمانه ای با خبرنگاران برقرار نموده اید و از این مهم در جهت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم  و انجام شدن کار آنها استفاده می نمایید.
وی افزود: این رسالتی که بر عهده خبرنگاران می باشد آگاهی بخشیدن به مردم است و وظیفه ماست که تلاش مدیران را که در جهت حل مشکل مردم و خدمت به آنان می باشد را به نحو احسنت اطلاع رسانی نماییم.
در ادامه این دیدار محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن عرض تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران فضای جامعه را رصد می نمایند و سئوالاتی را از مسئولین می پرسند که در جهت آگاهی رسانی هرچه بهتر به مردم می باشد.
وی افزود: بیش از 50 درصد از فضای کسب و کار در استان فارس متعلق به بخش کشاورزی می باشد و انتظارات ما از صدا و سیمای مرکز فارس بیش از این است و با همکاری و ارتباط بیشتر با سازمان جهاد کشاورزی فارس، این سازمان را در آگاهی بخشیدن فعالیت های خود و انعکاس آن به جامعه کمک نماید.
در پایان این جلسه ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اهداء گل و لوح سپاس از آقایان سهرابی، کرمی ،حقایقی ، پور عوض و خبرنگاران این سازمان و مسعودی فر مدیر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان این سازمان تجلیل کرد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *