برگزاری همایش روز روستا و عشایر با محوریت کشت کلزا در شهرستان رستم

HAMAYESH 

برگزاری همایش روز روستا و عشایر با محوریت کشت کلزا در شهرستان رستم

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : همایش روز روستا و عشایر با محوریت کشت کلزا با حضور امرالله باقری معاون فرماندار شهرستان رستم ، حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان رستم ، احمد دهقان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان ، شورای اداری شهرستان و بهره برداران بخش کشاورزی برگزار گردید .

خرسندی امام جمعه شهرستان رستم گفت : با تقدیر از زحمات مدیریت جهاد کشاورزی بابت برگزاری و تکریم از روستائیان و عشایر ، توصیه بر حفظ و بالا بردن توان تولید گندم در عین ترویج کشت کلزا و پرداخت تسهیلات کم بهره به روستائیان و عشایر داشتند .

امرالله باقری معاون فرماندار شهرستان رستم گفت : با توجه به سال اقتصاد مقاوتی ، تولید- اشتغال و بالا بردن توان اقتصادی کشاورزان ، خواستار مدیریت منابع آب و حمایت تسهیلاتی و آموزشی از کشاورزان و عشایر شدند .

احمد دهقان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت : در برنامه اقتصاد مقاومتی ، ضریب افزایش امنیت غذایی شانزده پروژه در جهاد کشاورزی تعریف شده است که افزایش تولید گندم و دانه های روغنی از این جمله هستند.

وی افزود : هدف گزاری کشت کلزا در راستای پایداری تولید گندم است . 

نوعی خدآبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت : با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال این مدیریت با مدیریت منابع آبی سطح زیرکشت را حفظ و تولید را افزایش دهیم . تنوع خوبی در ارقام بذری در کشت کلزا داریم و امیدواریم شرایط خوبی ایجاد کنیم تا کشاورزان راندمان و افزایش عملکرد در تولید کلزا را داشته باشیم .  

HAMAYESH 1 

HAMAYESH 2 

HAMAYESH 3

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25521

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *