مراسم توديع و معارفه مدير جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد

DSC 4852

با حكم رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس اولين مدير زن در دولت دوازدهم تدبير و اميد در كشور در عرصه مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ،در شهرستان خرم بيد منصوب شد .

با حكم قاسمي رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس طي برگزاري مراسمي با حضور مسئولين محلي و استاني و جمعي از فعالين بخش كشاورزي سعيده صادقي بعنوان اولين مدير زن جهاد كشاورزي به سمت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد منصوب گرديد . مراسم توديع و معارفه مدير جهاد مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد در سالن اجتماعات اين مديريت برگزار گرديد .

در اين آئين با ارائه لوح سپاس از سوي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس از زحمات و تلاش هاي كاووس همتي مدير پيشين مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد تقدير و طي حكم ديگري از سوي رئيس اسن سازمان سعيده صادقي بعنوان مدير جديداين مديريت انتصاب گرديد .

گفتني است سعيده صادقي كه متولد همين شهرستان مي باشد داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد مهندسي منابع آب و كارشناسي مهندسي منابع طبيعي با گرايش آبخيزداري را دارا مي باشد و از نيروها و در طول سنوات خدمتي دولتي خود پيش از اين مدير عامل شركت تعاوني توليد ميثاق 2 دهبيد ، رئيس مركز خدمات جهاد كشاورزي حومه خرم بيد و كارشناس مسئول واحد زراعت مديريت جهاد كشاورزي خرم بيد ر ا عهده دار بوده است .

به گزارش روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد در اين مراسم موارد مختلفي به شرح زير مطرح گرديد :

نقش زنان تلاشگر در عرصه توليد و سلامت جامعه بر كسي پوشيده نيست و اين نشان دهنده ارزش ويژه اي است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي براي زنان قايل بوده است و برنامه دولت تدبير و اميد بهره گيري از ظرفيت ها و توانمندي هاي اين سرمايه بزرگ اجتماعي در همه اركان دولتي و مديريتي مي باشد .

دولت تدبير و اميد و همه اركان نظام جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي خود را مرهون حضور فعال زنان آگاه مشاركت جو در صحنه هاي اجتماع مي داند و اين عهدي كه دولت تدبير و اميد از روز اول با دختران و زنان و بانوان عزيز جامعه ما داشته است كه فرصت هاي بيشتري را براي حضور آنها مهيا سازد و حضور فعال و تعالي زنان از برنامه هاي اساسي دولت دوازدهم است . طبق معيارهاي اصيل اسلامي نه مرد را جنس اول مي دانيم و نه زن را جنس دوم ، بلكه زنان را در كنار مردان ، و بر اين باوريم كه هر دو دسته داراي مقام و كرامت انساني هستند و نه زن برتر است و نه مرد ، به همين جهت در راستاي پياده سازي نظام نوين ترويج كشاورزي در استان فارس با قريب 620 پهنه اي كه داريم مسئوليت اكثر پهنه ها هم در اختيار كارشناسان خانم سازمان مي باشد و در شرايط حاضر نيز در اين سازمان همكاران زني كه وجود دارند مزد اعتماد نظام ، بالاخص در بخش كشاورزي را به خوبي پاسخ داده اند .

اين انتصاب دومين تجربه اين سازمان در واگذاري پست هاي مديريتي به خانم ها مي باشد و يكي از نيروهاي جوان ، خوش فكر ، علاقه مند به خدمت به بهره داران عزيز بخش كشاورزي كه توانسته است در دستگاه اجرايي به خوبي عمل نموده و به عنوان يك زن مسلمان توانمند در حوزه مسئوليت هاي قبلي خود با حضوري موثر و تاثير گذار بدرخشد هم اكنون به عنوان اولين مدير زن در عرصه مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ،نه تنها در اين استان بلكه در كشور و در دولت دوازدهم تدبير واميد فعاليت جديد خود را آغاز مي كند .

صادقي در اين مراسم ضمن تشكر از رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس بخاطر حسن نظر و اعتماد به وي گفت : اميدوارم بتوانم با كمك همكاران ارزشمند اين مديريت و ساير مديران و همكاران ستادي سازمان قدم هاي مثمر ثمري را براي هر جه بهتر شدن وضعيت كشاورزي اين شهرستان بردارم و بتوانم به نحوي عمل نمايم كه اعتماد مسئولين به خانم ها براي انجام كارهاي مديريتي بيشتر شود و انشاء الله در آينده شاهد حضور بيشتر زنان در اين گونه سمت ها باشيم .

 

DSC 4944

 

DSC 4924

 

DSC 4936

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *