جلسه پدافندغیرعامل با حضور فرماندار و امام جمعه

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل جلسه ای با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری، رئیس بانک کشاورزی و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

سایت 3

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، در ابتدای جلسه مدیر جهاد کشاورزی ضمن گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل از فرماندار، امام جمعه و سایر مدعوین بایت حضور در جلسه تشکر کرد.

محمد میرزایی گفت: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود.

وی افزود: وی افزود: چندین مورد از محور های اصلی پدافند غیر عامل عبارت است از ایمن سازی مراکز حیاتی و حساس کشور ، توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی متخصص و …

سید علاء الدین کراماتی فرماندار سروستان هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت و از میرزایی و مجموعه جهاد کشاورزی بابت زحمات و تلاش هایشان تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: پدافند غیر عامل نیاز ضروری امروز ماست ولی متاسفانه برای اکثر مردم حتی با تحصیلات بالا چندان شناخته شده نیست و حتما باید این موضوع آموزش داده شود.

حجه الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان نیز هفته پدافند را تبریک گفت و توضیحاتی در خصوص پدافند غیر عامل و ضرورت این موضوع بیان کرد.

وی در پایان جلسه از مدیر،معاون و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی سروستان تشکر کرده و گفت با توجه به حضور کشاورزان در دفتر امام جمعه و اعلام رضایت آنها از عملکرد این مجموعه مشخص است که تمام پرسنل وظیفه خود را به نحو احسنت انجام میدهند.

 

سایت

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11632

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *