در نظرگیری تسهیلات بانکی ارزان قیمت جهت احداث سردخانه های کوچک در داراب

IMG 6022

در بازدید کارشناسان بانک کشاورزی ، مدیریت صنایع و اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سردخانه های داراب مطرح گردید

در نظرگیری تسهیلات بانکی ارزان قیمت جهت احداث سردخانه های کوچک در داراب

هیات کارشناسی متشکل از کارشناس مدیریت صنایع ، مسئول اعتبارات و کارشناس بانک کشاورزی تهران از سردخانه های کوچک زیر 200 تن شهرستان داراب بازدید کردند.

در این بازدید که در مناطق بخش مرکزی و بخش جنت صورت گرفت با دلایل ارائه شده توسط کارشناس مکانیزاسیون شهرستان ، هیئت بازدید کننده و کارشناس بانک کشاورزی موافقت خود را با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت جهت احداث سردخانه های کوچک اعلام نمودند . حبیب رستگار کارشناس مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی داراب از جمله دلایل توجیه پذیر خود را جلوگیری از تلفات مواد غذایی ازجمله میوه و مرکبات و انار، برداشت به موقع محصولات و عرضه بهنگام به بازار مصرف در این دسته از سرد خانه ها عنوان نمود . دراین بازدید مقرر گردید جهت احداث و راه اندازی سردخانه های کوچک زیر 200تن تسهیلات بانکی با سود کم در اختیار باغداران جهت احداث سردخانه قرار گیرد . قبلا بانک کشاورزی با این ذهنیت که این سردخانه ها دارای توجیه اقتصادی نمی باشد از پرداخت تسهیلات به آنها خودداری می کرد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *