عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی داراب مشاور استاندار فارس شد .

photo 2018 02 22 09 40 33

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی داراب مشاور استاندار فارس شد .

با ابلاغ استاندار فارس امیر رضا توکلی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی داراب به سمت مشاور استاندار در امور کشاورزی منصوب گردید .

در این ابلاغ آمده است با عنایت به مراتب تخصص ، تعهد و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی شما را به عنوان مشاور استاندار در امور بخش کشاورزی استان منصوب می نمایم .

انتظار دارم ضمن هماهنگی کامل با اینجانب و همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ، فرمانداران ، مدیران و روسای دستگاههای اجرایی استان در بخش کشاورزی در جهت خدمت به مردم شریف استان و در راستای بهره مندی آنان از ظرفیتهای قابل توجه این بخش ، اقدامات موثری صورت پذیرد.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر عج ، در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی امیر رضا توکلی در پی این ابلاغ اظهار داشت بدون تردید وجود کادر علمی توانمند و با تجربه در مجموعه تحقیقاتی ، اجرایی و اساتید مجرب در حوزه دانشگاه باعث دلگرمی بنده و امید به آینده بهتر در جهت توسعه علمی بخش کشاورزی می باشد و بر خود لازم می دانم تا از تمام ظرفیتهای علمی در مجموعه استان و کشور برای نیل به اهداف توسعه ملی بهره برداری نمایم و اعتقاد راسخ دارم که با همدلی، درایت و تدبیر می توان چالش های موجود در بخش را به فرصت تبدیل نمود .

photo 2018 02 22 09 41 21

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24985

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *