بازدید فرماندار لامرد از مراکز خرید گندم و کلزا

IMG 20180422 091836

بازدید فرماندار لامرد از مراکز خرید گندم و کلزا

فرماندار لامرد از مراکز خرید گندم و کلزای لامرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد ، شبانی نژاد فرماندار لامرد در بازدید از مرکز خرید گندم و کلزای لامرد از نزدیک در جریان خرید این محصولات استراتژیک قرار گرفت. در این بازدید که سالکی مسئول امور حمل و نقل و حجه الاسلام صادقی از دادگستری و فانی مدیر جهادکشاورزی لامرد او را همراهی می کردند ، کارخانه آرد نصر لامرد بعنوان نماینده خرید شرکت غله مورد بازدید قرار گرفت. در این بازدید درخصوص نحوه خرید ، افت زنی ، تحویل و حمل گندم و کلزا توضیحات لازم از طرف مسئولین خرید ارائه شد.

محمدصادق فانی مدیر جهادکشاورزی در توضیحاتی گفت: هرساله عملیات برداشت در این دو محصول از دهه سوم فروردین ماه آغاز می شد که با توجه به گرم شدن هوا عملیات برداشت یک هفته زودتر شروع و با همکاری خوب شرکت غله عملیات خرید در دست اقدام است. فانی افزود: با پیگیری های انجام شده برای اولین بار مرکز خرید کلزا در بخش علامرودشت نیز استقرار یافت تا مشکل حمل و نقل و انتقال کلزا به مرکز شهرستان نیز برای کشاورزان این بخش مرتفع شود.

مدیر جهادکشاورزی لامرد همچنین گفت: گندم و کلزای تحویلی فعلا براساس قیمت خرید سال گذشته بوده و منتظر تصمیم گیری شورای اقتصاد درخصوص قیمت جدید خرید محصول هستیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21048

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *