راه حل بهبود خدمت نهراسیدن از نق و نوق هاست

IMG 20180412 090359

قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس :

راه حل بهبود خدمت نهراسیدن از نق و نوق هاست

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس در دیدار با مدیر و کارکنان جهادکشاورزی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در قبال منصبی که داریم وظیفه داریم پاسخگو باشیم . وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که از همه ظرفیت ها ، نگاه ها و دیدگاه ها در جهت پیشبرد اهداف سازمان بهره گیریم و یک مدیر می تواند نقش بسزایی در توسعه ظرفیت ها ایفا می کند. وی مدیر و کارکنان را توصیه به تعامل ، رایزنی و همدلی کرد و گفت: هم افزایش کارایی سازمان را افزایش می دهد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چون مسلمان هستیم و براساس آموزه های دینی خود باید بهره وری بیشتری داشته باشیم ، اما با این وجود مسائل و مشکلاتی وجود دارد و مدیران می بایست این مسائل و مشکلات را مرتفع نمایند. اگر در گذشته کاری بصورت 100 درصد پیشرفت داشته چون آن کار براساس فکر و اندیشه انسان بوده باز امروز جا برای پیشرفت دارد چون فکر بشر دارای خصیصه و خصلت پیشرفت است و اصلاح و بهبود در ذات آفرینش است.

قاسمی همچنین گفت: بهترین راه در حل مشکلات مشورت گرفتن و استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی و عموم مردم است و می بایست ظرفیت های دانشگاهی و تشکل های خصوصی مرتبط را به خدمت گرفت و با برنامه ریزی متنوع و چهارچوب دار توفیقات مهمی را بدست آورد . توفیقات بدست آمده با برنامه ریزی بهتر ، ماندگارتر خواهد بود.وی در پایان افزود: مشکل کشاورزی ما نگاهی موقت و برنامه ریزی های موقت است که با برنامه ریزی بلند مدت این نقیصه قابل رفع خواهد بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *