برگزاری جلسه کارگروه آب و توسعه کشاورزی خرم بید

IMG 1905
اولین جلسه کارگروه آب و توسعه کشاورزی با حضورفرماندار خرم بید ، بخشداران بخش های شهرستان ، روسای ادارات عضو کارگروه و دادستان خرم بید در سالن جلسات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید محمد جواد جاوید ، معاون اداری مالی این مدیریت با اعلام این خبر گفت : این جلسه که با هدف اهمیت و صرفه جویی در مصرف آب با اجرای سیستم های نوین آبیاری ، تغییر الگوی معیشت ، مدیریت پسماند های کشاورزی و حفظ محیط زیست برگزار شد سعیده صادقی ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت : با توجه به بحران شدید آب در شهرستان و افت آب دشت های مرکزی و مشهد مرغاب ، مدیریت صحیح آب کشاورزی و راهکارهای مقابله با این بحران باید در اولویت قرار گیرد .
صادق کریمی ، فرماندار شهرستان خرم بید اظهار داشت : در این شرایط سیاست های جهاد کشاورزی باید بر مبنای ترغیب کشاورزان به کشت محصولات کم آب بر و استفاده از روشهای نوین آبیاری باشد . وی حمایت از کشاورزان ، این قشر زحمت کش جامعه را از اولویت های کاری خود دانست و متذکر شد که باید در اولویت کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار گیرد. درپایان قاسمی خواه ، دادستان خرم بید گفت : در خصوص مدیریت پسماند های کشاورزی و حفاظت از محیط زیست قوانین حاکم اعمال و با خاطیان برخورد می شودو در این خصوص دادگستری شهرستان خرم بید آمادگی خود را جهت همکاری با مدیریت جهاد کشاورزی و محیط زیست اعلام می دارد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23817

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *