باران ، تحفه زیبای بهار!

IMG 20180429 WA0003

در پی ورود سامانه جدید بارشی به آسمان استان فارس ، بارش باران هوای شهرستان خرم بید را بهاری کرده است . 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید ، مریم زارع قنات نوی مسئول روابط عمومی این مدیریت گزارش داد :این سامانه بارشی که از اواخر روز گذشته در آسمان این شهرستان فعال است تا کنون 33 میلیمتر بارش باران را در پی داشته است و بارش همچنان ادامه دارد . 

هر بار که باران های بهاری نرم نرمک و یا تند و سیل آسا آغاز می شود طبیعت زیبا و کوهستانی خرم بید جان تازه ای می گیرد و دلبری و چشم نوازی آن  دو چندان می شود . در پی بارش شب گذشته تا کنون و پرآب شدن زمین ها و رودخانه های فصلی و دائمی و چشمه ها ،جان تازه ای به زیباییهای طبیعی این شهرستان داده و بر زیبایی های طبیعت بام فارس افزوده است . 

صدای دل انگیز باران و حرکت آب در رودخانه ها ، هم نوایی صدای پرندگان ،سرسبزی کوهها و دامنه ها ، رویش گلهای بهاری تابلویی زیبا و خیره کننده را در پیش چشم هر رهگذری نمایان می سازد . به راستی که اینجا بام فارس است و اکنون فصل بهار ، موسم خود آرایی این دیار است تا به بهترین شکل میزبان میهمانان خود باشد وبا زیبایی چشم نواز طبیعت و هوای پاک و دل انگیز خویش رهگذران را از این سرمستی بهار دل انگیز به وجد آورد . 

خداوندا ، سپاس تو را به تعدا هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد  هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد . 

IMG 20180427 213710 008

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23814

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *