کلنگ زنی طرح کانال آبیاری دولت آباد به طول 1600 متر با حضور نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم

  kol

کلنگ زنی طرح کانال آبیاری دولت آباد به طول 1600 متر با حضور نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : آیین کلنگ‌زنیو آغاز عملیات احداث کانال آبیاری دولت آباد به طول 1600 متر و تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریال با هدف تامین آب اراضی کشاورزی با حضور نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه محترم شهرستان رستم ، فرماندار محترم شهرستان رستم ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم و جمعی از مسئولان شهرستانی در منطقه دولت آباد شهرستان رستم برگزار شد .

در ابتدای این مراسم دکتر نوعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم در رابطه با جزئیات طرح سخنانی ایراد نمودند واز مستمر بودن تزریق منابع جهت احداث کانال های آبرسانی بعدی در شهرستان خبر دادند . ایشان همچنین از همت، تلاش و پیگیری های مستمر نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم در اجرایی شدن این پروژه تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

وی با اشاره به اهمیت کلنگ‌زنی پروژه مذکور ادامه داد: اجرای این پروژه امری مهم محسوب می‌شود، چراکه در فرآیند تولید که نوعی اقتصاد مقاومتی بوده، تأثیرگذار است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه محترم شهرستان در خصوص طرح آبرسانی اظهارداشت: یکی از دغدغه های مردم تأمین آب پایدار برای اراضی کشاورزی منطقه بود که خوشبختانه با پیگیری مسئولان ، عملیات آن از امروز اجرایی می شود و امید است که اجرا و عملیاتی شدن اینگونه طرحها در شهرستان تداوم داشته باشد .

سپس آقای حسینی فرماندار محترم شهرستان رستم ، دکترگودرزی نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم در رابطه با اهمیت اجرای پروژه سخنانی ایراد نمودند و برای مجریان طرح آرزوی توفیق نمودند و خواستار اجرایی شدن پروژه در وقت مقرر و همچنین اجرای عملیات سایر طرحهای کشاورزی در شهرستان شدند .

در پایان آقای حسینی پیمانکار پروژه گفتند: سه هدف عمده در اجرای این طرح پیش بینی شده که بهبود اراضی کشاورزی روستای دولت آباد تا سطح 600هکتار، بهینه سازی مصرف آب کشاورزی و جلوگیری از تلفات آب از مهمترین اهدافی است که در اجرای این طرح لحاظ شده است و تلاش ما بر این است که هرچه سریعتر و در مدت زمانی کمتر از شش ماه پروژه را به اتمام برسانیم.  

kolang 1 

kolang 2

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25546

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *