مراسم تودیع سرپرست جدید همایجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان طی حکمی از سوی باصری مدیر جهاد كشاورزي این شهرستان  آزادی به سمت سرپرست مرکزجهاد کشاورزی   همایجان منصوب  شد

طي مراسمي با حضور مسئولين و جمعي از فعالين بخش كشاورزي مراسم توديع اردوان آزادی به عنوان سرپرست جدید وتکریم از  حمیده توکل به عنوان سرپرست سابق در سالن اجتماعات اين مرکز برگزار گرديد .

در اين مراسم باصری مدیر جهاد کشاورزی سپیدان  گفت اهداف و وظایف  ما در قبال بهره برداران و رفع معضل خشکسالی و مدیریت منابع آبی، صرفا یک کار دولتی نیست که بتوان با تصمیم های دولتی حل کرد بلکه رفع این مساله نیازمند همکاری دولت و کشاورزان است .

وی خاطر نشان کرد نقش زنان تلاشگر در عرصه توليد و سلامت جامعه بر كسي پوشيده نيست و اين نشان دهنده ارزش ويژه اي است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي براي زنان قايل بوده است واز ظرفيت ها و توانمندي هاي اين سرمايه های بزرگ اجتماعي در همه اركان دولتي و مديريتي استفاده می شود .

درادامه باصری با ارائه لوح سپاس از زحمات و تلاش هاي  توکل سرپرست   سابق مرکز جهاد کشاورزی همایجان   تقدير و طي حكم ديگري از سوي ایشان  آزادی به عنوان سر پرست این مرکز  منصوب شد.

وی  بیان داشت امیداست آزادی نیز رهرو اهداف سازمان در زمینه ترویج کشت گیاهان کم آب ،تغییر الگوی کشت و نحوه صحیح مصرف آب و.. .باشد و برای ایشان  آرزوی توفیق در امور محوله  را داشت .

 آزادی گفت بخش همایجان بسیار  حائز اهمیت در فرایند تولید  شهرستان  می باشد و با مکانیزه کردن کشاورزی وافزایش تولید می توانیم شاهد تأمین مواد غذایی سالم ومورد نیاز داخلی و حتی صادرات محصولات سالم در این بخش باشیم

 وی بیان داشت بخش عظیمی از جامعه ما در بخش کشاورزی و دامی مشغول به کارمی باشند و موضوع حفاظت از اراضی ومقوله آموزش در بخش کشاورزی باید مهم قلمداد شود و با توجه به روند خشکسالی تغییر الگوی کشت لازم الاجرا ودر اولویت کارهاست.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *