معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان شیراز

 

در این مراسم حجة السلام و المسلمین بحرانی مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان فارس ، حجة  السلام والمسلمین قاسمی رئیس اداره آموزش عقیدتی و حجة  السلام والمسلمین  محمودی امام جماعت این مدیریت و اختری مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز حضور داشتند.

حجة  السلام و المسلمین بحرانی اظهار داشت: اختری مدیری متدین، متعهد،سخت کوش و پرتلاش است که پیگیری ایشان در خصوص مسائل عقیدتی و فرهنگی قابل تقدیر است.

وی سابقه جهادگران در دوران دفاع مقدس را درخشان توصیف، و تاکید کرد روحیه جهادی بعنوان یک سرمایه ارزشمند باید حفظ شود.

در این مراسم متن حکم بحرانی خطاب به حجة السلام و المسلمین فیروزجنگ برای مسئولیت جدید بعنوان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شیراز، قرائت و ابلاغ گردید اختری مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز همچنین از زحمات و پیگیری مستمر حجة السلام و المسلمین محمودی امام جماعت این مدیریت تقدیر و تشکر نمود.

حجة السلام والمسلمین فیروزجنگ در سخنانی ضمن بیان آیه شریفه مزین کننده آرم جهادکشاورزی ، گفت همه کارهای جهادی در راستای رضای خدا و برای جلب رضایت باری تعالی می باشد وی همچنین ضمن نقل و قول از نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی که تاکید بر مدیریت جهادی دارند اظهار داشت إن شاء الله بتوانیم در این راستا قدم های استواری برداریم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *