افزایش تولید محصولات کشاورزی سالم و استاندارد در شهرستان فراشبند

        تولید محصول سالم و استاندارد از اولویت های ویژه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند می باشد.
        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند به نقل از بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان: تولید محصول سالم و استاندارد از اولویت های ویژه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند می باشد و در سال زارعی جاری با برنامه ریزی و نظارت و راهنمایی کارشناسان حفظ نباتات مدیریت تلفیقی آفات و مدیریت تلفیقی محصول در سطح وسیعی از مزارع صیفی و جالیز به اجرا در آمده است.
         نادرپور بیان داشت: کشاورزان شهرستان موفق به دریافت 9 مورد پروانه کاربرد کد حد مجاز آلاینده ها (گواهی ICM) در محصولات گوجه فرنگی، هندوانه و خربزه (شمام) از انجمن صنفی کلینیک های گیاهپزشکی استان فارس گردیدند.
        وی افزود رویکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنوع بخشی به محصولات سالم و استاندارد و افزایش تولید این محصولات است.
        ایشان خاطر نشان کرد که تولید محصول استاندارد علاوه بر حفظ محیط زیست و حشرات مفید و تضمین سلامت بهره برداران و مصرف کنندگان به دلیل رعایت استانداردها و عملیات خوب کشاورزی (GAP) توانایی رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را افزایش می دهد.
        همچنین ایشان بیان داشت که شهرستان فراشبند یکی از شهرستان های پیشرو در تولید محصولات سالم کشاورزی می باشد گفت کشاورزان شهرستان فراشبند آمادگی لازم جهت دریافت سفارش تولید محصول سالم و استاندارد از متقاضیان داخلی و خارجی را دارند.

0

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12363

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *