اطلاعیه شمارة 44 شبکه پیش آگاهی آفات و بیماری های درختان میوه

بدین وسیله به اطلاع باغداران عزیز در منطقه قادرآباد و سرچهان می رساند براساس پیش آگاهی به عمل آمده مناسب ترین زمان سمپاشی باغات سیب، گردو و به بر علیه نسل سوم کرم سیب از تاریخ 97/05/11 لغایت 97/05/16  می باشد.

با توجه به تفاوت شرایط آب و هوایی در منطقه قید شده  توصیه می گردد در محدوده گرمتر در اوایل و در محدوده سردتر در اواخر دوره فوق الذکر سمپاشی نمایند.

اطلاعيه شماره 45 شبكه پيش آگاهي آفات و بيماري هاي درختان ميوه سردسيري

بدينوسيله به اطلاع باغـداران محترم منطقه قادرآباد، سرچهان و مناطق سرد شهرستان شیراز مي رساند:

 براساس پیش آگاهی بعمل آمده بهترين تاريخ سمپاشي باغات انگور دیررس بر علیه نسل سوم كرم  خوشه خوار انگور از تاريخ  97/05/11 لغايت 97/05/16  مي باشد.

فارس سومین تولیدکننده گوشت مرغ کشور

عبدالرحمن ابراهیمی، با اشاره به اینکه سرانه مصرف گوشت مرغ در این استان 25 کیلوگرم است، افزود: با مدیریت تقاضا محور جوجه‌ریزی، در سال گذشته، 125 هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ در این استان تولید شد.

برای ارتقا سلامت محصولات کشاورزی؛

تولید محصولات گواهی شده، اولویت راهبردی است

برای اولین بار در استان فارس دوره آموزشی، ویژه مسئولین فنی و کارشناسان آزمایشگاه‌های آب و خاک برگزار شد.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms)

در جلسه ای به ریاست آقای دکتر قاسمی رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی استان فارس و با حضور آقای مهندس بخشی مشاورو دستيار ويژه محترم رئيس سازمان در اموراجرائي و مسئول ساماندهي فناوري اطلاعات، رابطین انفورماتیک شهرستان ها و ادارات تابعه دوره آموزشی و عملیاتی پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms) این سازمان توسط شرکت کی پاد برگزار گردید.