سفر حجت الاسلام والمسلمین بحرانی به شهرستان فیروزآباد استان فارس

حجت الاسلام بحرانی در سفر خود به شهرستان فیروز آباد ابتدا از واحد تولیدی لبنیات پادنا بازدید نمود و رشیدی یکی از مسئولین این واحد از روند تولید و مشکلات خود از جمله محاسبات دارایی و نحوه پرداخت آن گفت. در ادامه این سفر بحرانی به مزارع الگویی برنج کاری با آبیاری تیپ و واحد تولیدی گیاهان دارویی با بیست نوع گیاه و تولید پانزده نوع نشا رفت و پای صحبت تولید کنندگان نشست.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر فارس در هفته دولت

برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر فارس در هفته دولت

صبوری پور تصریح کرد: صندوق‌های خرد زنان روستایی با هدف کمک به اشتغال پایدار زنان در مناطق روستایی و ماندگاری جمعیت در روستاها راه اندازی شده که شرکت صندوق ها در نمایشگاه در جلب حمایت مسئولین،  معرفی به جامعه  نقش داشته و در همین راستا اقداماتی که سازمان جهاد کشاورزی در حوزه توانمند سازی زنان، آموزش، تشکیل صندوق‌های خرد و صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی را داشته به شکل بروشور و گزارش ارائه می‌شود.

 

جلسه پرسش وپاسخ مردم ومسئولين در اولين روز هفته دولت برگزار شد

جلسه پرسش وپاسخ مردم ومسئولين در اولين روز هفته دولت برگزار شد به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان فسا به مناسبت فرارسيدن هفته پرفروغ دولت ودرراستاي تحقق اهداف نظام مبني بر رسيدگي به مشكلات مردم در حوزه كشاورزي ،در اولين روز از هفته دولت ملاقات حضوري مدير وكاركنان جهاد كشاورزي شهرستان فسا  با همشهريان […]