تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی با بازپرداخت پنج ساله :

رییس اداره امور  فنی و زیربنایی  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده با اعلام این خبر افزود : رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری در گرو سرمایه گذاری مولد و فعالیت های تولیدی آن است و از موانع رشد و توسعه کشورهای در حال توسعه کمبود سرمایه و عدم بکارگیری صحیح و اصولی منابع سرمایه ای موجود می باشدوی تصریح نمود : سرمایه بعنوان یکی از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت اقتصادی شناخته شده است واگر سرمایه و منابع مالی لازم و کافی در اختیار بخش کشاورزی قرار گیرد قطعا” از زمین بعنوان یک واحد تولیدی استفاده بهتر خواهد شد .

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت : در همین راستا جهاد کشاورزی به کشاورزانی که در زمینه امور زیر بنایی کشاورزی مانند احداث استخر ،تجهیز چاه ،برق رسانی ، خرید لوله و…. نیاز به سرمایه داشته باشند تسهیلات 14 درصد با بازپرداخت 5 ساله از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی پرداخت می نماید .کشاورزانی  که نیاز به تسهیلات دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و یا اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده مراجعه نمایند.

گفتنی است از ابتدای سال 96 تاکنون تعداد 112 پرونده به بانک های کشاورزی شهرستان آباده ارجاع شده که تا کنون 9 نفر از افراد موفق به دریافت تسهیلات شده اند .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20467

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *