برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روستایی شهرستان رستم

vam 

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روستایی شهرستان رستم

   به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری روستایی شهرستان رستم به ریاست حسینی فرماندارشهرستان رستم و با حضور نوعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم ، نیکنام سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رستم و مسئولین موسسات مالی و روسای بانکهای عامل و تعدادی از متقاضیان شهرستان رستم با هدف بررسی نحوه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و رسیدگی به مشکلات متقاضیان در محل فرمانداری تشکیل گردید .

در این جلسه ابتدا حسینی فرماندار شهرستان رستم ضمن خیر مقدم به حضار دستور کار جلسه را بیان نمودند .

وی افزود : دستگاههای اجرایی با رعایت دستورالعمل ابلاغی نسبت به جذب و ایجاد اشتغال واقعی طرح های خود را کارشناسی و ارائه دهند و از ثبت نام طرحهای غیر مشمول خودداری گردد .

وی همچنین از بانکها خواست با توجه به ناآگاهی متقاضیان از دستورالعمل های بانکی با حذف موارد غیر ضرور با جدیت نسبت به روان سازی و جذب ، همکاری نمایند.

در ادامه نیکنام سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رستم گزارش مفصلی از روند ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مشکلات متقاضیان شهرستان ارائه و اضافه نمودند که با پیگیریهای بعمل آمده بخش اعظمی از مشکلات سرمایه گذاران مرتفع شده و حل موانع باقیمانده نیازمن همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط است .

در پایان تعدادی از متقاضیان شهرستان رستم به بیان مشکلات مربوطه پرداختند که از سوی ادارات و دستگاههای ذیربط پاسخ لازم ارائه گردید. 

vam 1 

vam 2

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25555

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *